3 Ağustos 2012 Cuma

Gdo ya Karşı Birleşelim Güçlenelim




Dikkat!!Merhaba Arkadaşlar Sözüm Yardımcı olan arkadaşlara değil her şey için yardım isteyen ama benim ricama gelince görmezden gelen arkadaşlara karşılık beklemedim ama buda benim ricamdı aynı zamanda GDO ile alakalı imza topluyoruz sağlik bu sadece bana yaramaz beni hasta etmez hepimizin sorunu sonuçta bunlarda insanca ihtiyaçdan doğan yardım isteği.Elbetteki kimseyi enterese etmez benim işim vs ama sonuçta nasil bir şey istiyorsaniz vermeyide bilmelisiniz.Birgün sizde ihtiyaç duyarsınız aynı şeyleri gördüğünüzde sizlerde üzülürsünüz 1554 kişiden kendi arkadaşlarım olarak 334 kişi oda kendi sayfamdakiler değil Allah razı olsun benim yardim ricami görüpte kendi arkadaşlarına söleyenler.Bukadarmı duyarsız ve bencilsiniz arkadaşlar.Bunu isteme hakkını kendimde neden buluyorum karşilik beklemedim hiç ama her zaman kimin ne ihtiyaci varsa yetişmeğe çaliştim.Yeni bir işe girdim gerekli sayı 1000 olmalı gerekiyor diede İnsanca arkadaşca bir yardimi esirgemeyeceğinizi düşünerek yardım istedim.Arkadaş sayıma bakıyorum 1554 yabancılarla beraber.Yabancılar bile sizlerden daha duyarlı anlamiş değilim.Bencilce davranan sadece bana diyenler beni silsinler.Ben bencil çıkarcı bir dünyada yaşıyorum zaten ama kendime ait özel sayfamda bencilleri arındırmakta elimde burda temiz kalsin herşey.Şimdi GDO ve Sayfam için tekrar yardim isteyeceğim.Görmemiş olma ihtimalinize karşılık ve bakicam ona görede gerekenleri silicem..Saygılar..Hayatı paylaşırsan güzelleşio.Bencilliği bugün yarın yaparsın ihtiyaç duyduğunda ceremesini çekersin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.